zondag 31 januari 2016

Een kussen in een Brits thema - Deel 1


Hi allemaal,

Ik ben een groot UK-fan. Als het Brits is, kan je er vrij snel vanuit gaan dat ik het geweldig vind. Van tv-programma's tot thee (high tea <3) tot het land zelf, super! Ik heb al twee vlaggen in huis, een grote en een kleintje, en een theemuts in Brits thema, maar een Brits-gethematiseerd kussen(sloop) had ik tot nu toe nog niet. Daar moest natuurlijk verandering in komen en ik besloot er één te haken.
In tegenstelling tot het kussensloop dat ik een tijd geleden voor mijn moeder maakte, wilde ik dat deze aan beide kanten van het kussen een gehaakt patroon had. De ene kant is inmiddels af: een Union Jack (de Britse vlag); de andere kant ben ik nog druk mee bezig, hierover volgt binnenkort de afsluitende post.
Het patroon bestaat volledig uit vasten. Via http://stitchboard.com/ zette ik een plaatje om in een patroon en voila: een gehaakte Union Jack.


De binnenkant is altijd grappig om te zien.


Wat er op de andere kant komt, laat ik zo snel mogelijk zien, maar dat het iets met de UK te maken heeft, daar kan je zeker van zijn!


-Liefs, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten