zondag 15 november 2015

Jongleren met tijd

 
Vorige week geen post en ook deze week kan ik jullie jammer genoeg niet meer brengen dan deze kleine update. Woon-werkverkeer, lange werkdagen en veel avondactiviteiten hebben er de afgelopen weken helaas voor gezorgd dat ik niet veel tijd meer over had voor mijn blog en het handwerken.
Lees hieronder een korte update over de verschillende dingen die ik in de afgelopen twee weken heb gedaan.

Dansjurk
De dansjurk begint licht vorm te krijgen. Zodra ik weer tijd heb, zal ik sowieso een post maken hoe ik het patroon heb gemaakt en ook over hoe de jurk uiteindelijk is geworden. Ook heb ik binnenkort weer een danswedstrijd en hier wil ik eigenlijk nog een nieuw latinjurkje voor hebben.

Haken
Ik ben weer bezig aan een nieuw kussensloop. De ene kant is inmiddels af, maar omdat ik mijn Tunische haaknaald nergens meer kan vinden, kan ik de tweede helft niet afmaken. Zodra deze af is, zal ik ook hierover een post schrijven.

Breien
Ik heb mezelf in de afgelopen twee weken ook leren breien en ben momenteel begonnen aan een trui. Ik zit pas op rij 12 van de ruim 100 van de achterkant van de trui, maar ik vind het een heerlijke bezigheid om te doen terwijl ik een serie zit te kijken. Hopelijk begint hij snel vorm te krijgen en kan ik jullie hier ook een update over geven.

Naaien
Ik heb recent nog een leuke jurk gemaakt van een zwarte fluweel die ik nog had liggen en heb nog meer dingen in de pipeline die volgen nadat m'n dansjurk af is. 


Naast deze updates heb ik binnenkort nog een leuk nieuwtje, dus stay tuned daarvoor!


Nogmaals sorry voor het gebrek aan echte posts en hopelijk tot volgende week!


-Liefs, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten