zondag 3 januari 2016

Goede voornemens

200508 Firework of Lake of Annecy festival (280).jpg
"200508 Firework of Lake of Annecy festival (280)". Licensed under CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.
Hi allemaal,

Gelukkig nieuwjaar! Bij een nieuw jaar horen altijd weer goede voornemens, en ook op creatief gebied heb ik er een paar voor mezelf gesteld. Lees verder om te zien wat ik het komende jaar wil bereiken.
Ten minste één keer per week blog updaten
Sinds ik mijn blog begonnen ben, probeerde ik al ten minste iedere week iets te posten, maar dat schoot er nog wel eens bij in. Dit jaar wil ik beter gaan plannen, zodat ik echt iedere zondag iets online heb staan.

De twee truien afmaken die ik nu aan het breien ben en nog minimaal twee truien breien
Ik ben even geleden aan een trui met kabels begonnen en ben op een bepaald moment geswitcht naar een iets eenvoudigere, grofgebreide trui om eerst het breien goed in de vingers te hebben. Deze twee truien wil ik in ieder geval afmaken dit jaar. Daarnaast wil ik nog minimaal twee extra truien breien, waarvan één een (foute) Kersttrui.

Etsy shop opzetten
Een tijdje geleden heb ik een begin gemaakt met een Etsy shop, maar bij gebrek aan (goede) foto's van dingen die ik er zou willen verkopen, ben ik daar nog steeds niet mee verder gegaan. Dit jaar wil ik deze in ieder geval opzetten, en hopelijk zelfs de eerste dingetjes verkopen.
Steek op zondag nieuw leven in blazen
De serie steek op zondag heeft al een tijdje geen nieuwe afleveringen meer gehad. Ik wil hier meer mee aan de slag gaan en tenminste eens per maand een nieuwe video met een nieuwe steek maken.
Nieuwe serie: Pokémon
Als geek ben ik ook groot fan van Pokémon. Momenteel ben ik bezig een grote knuffel-Pokémon voor mijn vriend te maken, maar ik wil er nog veel meer maken. Uiteindelijke doel is om alle Pokémon te haken, maar het doel voor 2016 is voorlopig 20.
Er zijn nog een paar dingen die ik graag zou willen doen dit jaar, maar die vond ik net niet helemaal voornemens-waardig.

Heb jij nog goede voornemens op creatief gebied?


-Liefs, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten